6è GRAN PREMI FIE INSCRIPCIONS OBERTES

El Gran Premi Fundació Isidre Esteve 2024 obre inscripcions amb finalitats solidàries

• Participar en aquesta gran festa de l’esport inclusiu, que se celebrarà el 16 de juliol al Circuit de Barcelona–Catalunya, té un preu popular a partir de 8 euros, que es destinaran a finançar les activitats dels Centre Pont de l’entitat, en benefici de persones amb problemes de mobilitat.
  • L’organització ha preparat diferents activitats per a tot el públic, que inclouran la clàssica cursa per relleus de bicicletes, handbikes, tàndem o bicicletes adaptades en la qual poden participar persones amb discapacitat i sense formant equip.
  • Torna el sopar solidari en plena recta del Circuit, en el transcurs del qual hi haurà actuacions i sorpreses per als assistents.

16 d’abril de 2024

La Fundació Isidre Esteve està ultimant els detalls de la sisena edició del seu Gran Premi FIE, que tindrà lloc el dia 16 de juliol de 2024 al Circuit de Barcelona–Catalunya. Les inscripcions de l’esdeveniment ja estan obertes per aquells que vulguin participar en la cursa per relleus de bicicletes, handbikes, tàndem o bicicletes adaptades, així com en tot l’extens programa d’activitats que serviran per a visibilitzar la important labor social que realitza aquesta entitat sense ànim de lucre que presideix el pilot Isidre Esteve.

A més, enguany torna el format original, que inclou el sopar solidari en plena recta del circuit de Montmeló, amb actuacions, música i altres sorpreses, tot això conduït per l’humorista i imitador Pep Plaza com a mestre de cerimònies.

Les empreses o persones individuals interessades a col·laborar tenen diverses opcions disponibles, com ajudar en l’organització de l’esdeveniment, participar en la cursa o fins i tot reservar una taula personalitzada per al sopar. Aquesta iniciativa representa una excel·lent oportunitat per a enfortir l’esperit d’equip d’una companyia a través d’una activitat solidària, que permet desconnectar de l’entorn laboral abans de l’aturada estiuenca. Tanmateix, els assistents tindran la possibilitat de compartir espai amb destacades figures de l’esport, així com amb familiars i amics per a crear una experiència única.

Un dia d’acció en un traçat mundialista

La jornada començarà al matí amb activitats dirigides als més petits. A les 16.00 hores es duran a terme les voltes solidàries al Circuit de Barcelona–Catalunya amb vehicle propi, que serviran com a preludi de la cursa per relleus que arrencarà a les 18.30 hores i que està oberta a persones amb discapacitats i sense formant equip. Abans de posar el punt final a aquest dia ple d’acció amb la celebració del sopar, es durà a terme el lliurament de premis al podi del circuit barceloní, el mateix escenari que han trepitjat grans noms del món del motor.

Les inscripcions per a participar tant en la cursa per relleus com en les voltes solidàries es poden realitzar a través de la següent pàgina web: https://goo.su/l8yj. L’entrada general amb accés a les activitats és de 8 euros, mentre que l’import per a fer les voltes solidàries és de 20 euros. Tots els beneficis recaptats serviran per a sufragar les activitats dels Centre Pont de la Fundació Isidre Esteve, la missió de la qual és millorar les condicions de vida de persones amb problemes de mobilitat i diversitat funcional a través de la pràctica de l’esport.

Horaris i activitats:

• 9 a 13h. Activitats infantils de conscienciació. Amb inscripció prèvia a gpfie@fundacioisidreesteve.org
  • 15’30h Obertura de recollida de dorsals.
  • 16 a 17h. Voltes solidàries al Circuit. Inscripció prèvia a la plataforma inscripcions
  • 17 a 17’30h Entrenaments opcionals
  • 18h. Briefing de la cursa de relleus
  • 18’30h. Sortida de la cursa de relleus. Inscripció prèvia a la plataforma d’inscripcions.
  • 19’45h. Entrega de premis
  • 20’30. Benvinguda sopar solidari. Tiquet individual: Inscripcio prèvia a la plataforma d’inscripcions.

Per grups o empreses: gpfie@fundacioisidreestete.org

• 21h Inici sopar i actuacions.

INSCRIPCIONS OBERTES!