Entitats

• Voluntariat corporatiu
    Si la teva empresa té un pla de voluntariat amb el seu personal i vols col·laborar en la nostra Fundació posat en contacte amb nosaltres (apartat Contacta’ns) i conjuntament definiríem com fer-ho per tal que entre tots sumem en benefici de les persones en situació de vulnerabilitat i de las nostres organitzacions.
  • Projectes conjunts
    • Si algun dels nostres Projectes t’interessen i creus que podries afegir-hi valor amb la teva col·laboració, posat en contacte amb nosaltres (apartat Contacta’ns) i ho definirem junts.
    • Si la teva organització té un projecte que encaixa amb la missió, valors i principis de la Fundació Isidre Esteve i consideres que la nostra participació pot contribuir-hi, posat en contacte (apartat Contacta’ns) amb nosaltres i treballem-hi junts.
  • La contribució de les empreses i organitzacions pot ser econòmica, de productes o aliances de suport organitzatiu i de coneixement. Si vols contribuir amb qualsevol modalitat posat en contacte amb nosaltres (apartat Contacta’ns).

Persones

• Si vols formar part del nostra Voluntariat, pots fer-ho tant donant suport en activitats puntuals com donant suport als serveis i programes permanents. Tu ho decideixes! Posat’ en contacte amb nosaltres (apartat Contacta’ns). i quedarem amb tu per explicar-t’ho.
  • La teva ajuda econòmica pot ajudar a arribar a més persones i a donar un major suport a qui més ho necessita. A més de la teva satisfacció, contribuiràs a la de la FIE i la de les persones que atén i les seves famílies. Si vols fer una donació econòmica fes-ho mitjançant l’apartat “Fer una donació”.
Hi ha gent que pensa que la seva aportació a la vida no pot canviar res; no obstant això, l'aportació personal de moltes persones pot suposar grans canvis.